Reacties

Reacties 51 - 94 van 94

Naam Reactie Datum
Pytsje Kampen van der Heide Moed verloren al verloren dat was mijn beppe haar… 22 nov. '22
Jan P. Jullie houden het spannend, geniet ervan! 20 nov. '22
Pytsje Kampen van der Heide Zonder bluf is het leven suf... Die uitspraak al eens… 20 nov. '22
Hans van der Lem Leuk om jullie te volgen. Herkenbare plekken, zoals… 20 nov. '22
Familie Baron :-) Leuk om te lezen wat jullie allemaal doen, ziet er… 20 nov. '22
Hillie en Leo Dat ziet er goed uit!😀 18 nov. '22
Hillie en Leo Nu nog wat foto's zodat we mee kunnen genieten… 17 nov. '22
Hillie en Leo Dat is alvast een mooi verhaal! Benieuwd naar dd volgend.… 17 nov. '22
Hylke palma Veel plezier en de groeten van uit bali 16 nov. '22
Jan P. Mooi hoor, het Reuzengebergte is prachtig. Goede reis. 16 nov. '22
Pytsje Kampen van der Heide Moai fuort togearre.. jouw jim eagen de kost , praat… 16 nov. '22
Jan P. Fijn dat jullie weer thuis zijn en bedankt voor de… 21 feb. '22
Gonny Het was fantastisch om jullie te volgen in deze bijzondere… 20 feb. '22
Rients en Tineke Hoekstra. Welkom thuis en bedankt voor jullie fantastische verhalen. 19 feb. '22
Familie Baron We wensen jullie een goede terugreis! Jullie kunnen… 19 feb. '22
Douwe Bedankt voor het delen van veel belevenissen, smakelijk… 19 feb. '22
Jan P. Dank voor de mooie verhalen en een hele goede reis… 18 feb. '22
Jan P. Prachtig, wat is het daar mooi geworden. Ik voel me… 18 feb. '22
Rients en Tineke Hoekstra. Lieve mensen. Wat genieten wij toch elke dag weer… 17 feb. '22
Marinus Wat een prachtig land ! Werk ze! 16 feb. '22
Jan P. Wat een avontuur, dwars door Tanzania, dat hebben… 15 feb. '22
Wieke Mooie reis gemaakt. Lekker genieten. 14 feb. '22
Tjitske Postma Prachtige verhalen weer Jan fijn om mee te genieten… 14 feb. '22
Jan P. Mooie praatjes en plaatjes, ook het filmpje met Kapyunka,… 14 feb. '22
Douwe Goeie reis! 14 feb. '22
Rients en Tineke Hoekstra. Heel veel succes op jullie doorreis. We zijn op de… 12 feb. '22
Pytsje Kampen van der Heide Heel veel gedaan,gezien, gehoord, geluisterd, gepraat… 11 feb. '22
Jan P. Goed bezig Drosjes! 11 feb. '22
Pytsje Kampen van der Heide Hengels genoeg .. nu de vissen nog, maar vissen vangen… 10 feb. '22
Pytsje Kampen van der Heide Je reist nooit alleen en de auto hoort afgeladen te… 10 feb. '22
Pytsje Kampen van der Heide Die uit roep van jou Jan : ik ben hier thuis , die… 10 feb. '22
Jan P. Och, wat weer een prachtig verhaal, ik geniet met… 9 feb. '22
Joop & Carla Hoi Gjilke en Jan, Ik heb zonet de eerste 3 verslagen… 9 feb. '22
Rients en Tineke Hoekstra. Hoi beste beidjes. Wat hebben we weer met veel plezier… 9 feb. '22
Trynke Werkse daar in Kilangala. Regen, het gras is daar… 9 feb. '22
Junne Alleen de heenreis is al een avontuur op zich! Leuk… 8 feb. '22
Greetje Ik hoop jullie hier snel te ontmoeten en wens jullie… 8 feb. '22
Wieke Mooi verhaal succes verder😘 8 feb. '22
Rients en Tineke Hoekstra. Hoi Jan en Gjilke maak er een leuke reis van en doe… 7 feb. '22